Hasil Seni ku dengan Luahan tersendiri

Aku Luah kan seni ku dengan cara ku....seni yang hadir dalam minda ku...aku cuma aku....biar bukan yang terbaik..namun tidak akan berhenti melakukan apa yang aku lakukan baik.

Saturday, March 15, 2008

Ridwan Suprianus:Umur bukan penghalang



Ridwan suprianus atau di kenali sebagai Emam mmg tidak asing lagi dalam dunia teater ini.Beliau yang mula bergiat dalam teater bersama-sama rakan seperjuangan seperti amir,ula,deon,suhaimi, dan lain-lain adalah merupakan seorang pelakon yang tidak kurang hebatnya.faktor umur tidak menghalang beliau daripada melakonkan watak2 yang sangat stereotype.beliau KIMAK!

wartawan sempat menemuramah beliau."bagi saya umur bukan penghalang,namun komitmen adalah penting untuk peningkatan kendiri dan disiplin"'ulas beliau.

beliau yang kini kembali ke tempat asal iaitu Kunak hidup aman dan damai.selain daripada Jumain,beliau adalah salah seorang HALL OF FAME RENTAK

6 comments:

sensei said...

apalah ada pada sebuah nama jika sumbangannya tidak mendapat UCAPAN "terima kasih" secara telus daripada pihak kolej ptpl sabah.

sensei said...

apalah ada pada sebuah nama jika sumbangannya tidak mendapat UCAPAN "terima kasih" secara telus daripada pihak kolej ptpl sabah.

Wish_Killer said...

terima kasih kerana mengambil berat dan peka.saya berasa amat terharu kerana pihak tuan sudi memberi pendapat dan komen yang mungkin serba sedikit dapat membuka atau mencetus minda.memang itu yang biasa berlaku..ucapan thanx tidak di beri kan.tetapi pihak kolej PTPL mulai sedar semua ini..namun ia telah terlambat.those big thing(PTPL) has the EGO.for a small fish like us(RENTAK)

x!m3ne$ said...

penghargaan bukan pengukur dalam menentukan kejayaan bagi seseorang dalam bidang teater...seperti juga pada nama...apalah ada pada nama jikalau ia sekadar nak mendapatkan pengiktirafan...apa yang penting ialah pengorbanan yang ikhlas tanpa mengharapkan apa-apa balasan...

emam - maybe ur name is not getting the recognition it deserves, but it will always be remembered in our heart...

s!l3nTk!ll3rz said...

holla! sorry sebab lambat surfing rentak punya new blog. whatever, ur all do a good job to remind all of alumni & members of the rentak ptpl club. aku suka posing emam yang ko ambik n publish ni. kalau boleh, cuba ko publish semua members lagenda "kerusi" dalam ruangan ini. give a good effort for this blog!

s!l3nTk!ll3rz said...

its me! seefu alloy. if anything ur all want to know about what our activities just contact me at 088-438424 (office hostel kys) 014-6782313 (handpound!!!)